Halvmil

publicerat i Träning

Idag gick vi 6,6 km, över en halvmil! Känns bättre att säga halvmil än km, låter längre då ;) Det tog oss ca 1 timme. Gick vi snabbt eller sakta då? Kan ju tillägga att vi var tvungna att stanna några gånger, för vi hade en viss liten pojk med oss som inte var så nöjd.

Och jösses alltså, jag märker ju att min kropp inte fått mycket motion på sistone för jag har en sån träningsvärk sen 17 minuters-passet igår. Hahaha! Gör så himla ont att sätta sig och resa sig ni vet. Men träningsvärk ser jag som ett kvitto på att man gjort nån nytta, då känns det bättre.

Som jag berättat tidigare så startar jag med lchf på måndag. Vet ni vad det innebär?
Att jag i helgen ska äta som en jävla gris! Det är mitt sätt att säga "hej då kolhydrater, vi ses förhoppningsvis aldrig igen." Iallafall inte på länge. För någon gång kommer jag ju säkert fuska, det tror jag. Men det får bli längre fram när man kan hantera fusket och inte åka dit igen.
För sån jäkla ångest man alltid får när man satt i sig massa onyttigt, sån ånger. Så känner iallafall jag. Men ändå sitter man där på fredagen med massa gott uppbunkrat på bordet?
Det ska bli SÅ skönt att slippa den där ångern och bara ha något att se fram emot. Äta hälsosamt och bli hurtig, få en snyggare kropp och bättre självkänsla.

Heja mig!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha men i Sthlm finns det en butik alla fall:)

2013-08-01 @ 22:58:20
URL: http://www.nathaliegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen