gaddigadd!

publicerat i Vardagsliv
Tjena!!!
 
Då har man förevigat lite konst på kroppen. Jag är verkligen jättenöjd och rekommenderar alla som är sugna på tatuering att gå till Studio S i Linköping. 
Tack och lov så blir ju tatueringar mer accepterade, så de senaste 3 jag gjort har jag gjort väldigt synliga för jag själv tycker det är tråkigt att inte kunna visa upp sina fina tatueringar.
 
Tatueraren frågade om jag funderade på att göra en sleeve, och det måste jag erkänna att jag funderat på. Men det måste jag verkligen fundera mer på för i vanliga fall är jag väldigt impulsiv och en sleeve täcker ju ganska mycket av armen och frågan är om jag vill ha det så. 
Heltatuerade armar för mig har bara en viss sorts brud. Eller kanske hade, nu har det hela ändrats lite med tiden.
Iallafall... Jag är inte en sån typ som jag ser framför mig när jag tänker på en tjej med mycket tatueringar. Jag tänker att det är en viss stil man har, och jag har inte den stilen.
 
Men jag tänker att jag har ju min egen stil som är ganska vanlig och alla stilar kan ju ha tatuerade armar. 
 
Strunt samma, jag analyserar för mycket. Men här kommer den, min fina nya tatuering:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen