En onsdag i augusti

publicerat i Vardagsliv

Men hej, god kväll!

Nästan precis hemkomna från dagens pw. Oskar och Leon har fått hänga på nästan alla gånger. Det är bra för alla att röra på sig även om en är smal och en är tjock.
Leon somnade i vagnen och Milton traskade på i 50 minuter så han var alldeles skitit när vi kom hem. Han fick ta sig en dusch och då passade jag på att klippa klorna på han.

Idag förstår ni så har jag varit på arbetsförmedlingen på info om jobbgarantin för ungdomar.
Jag kommer nog satsa på att leta praktikplats, jag tror det är störst chans att få jobb så än att gå hos jobbcoach osv. Jag känner en person som i 6 veckor, varje dag satt vid en dator och sökte jobb och lärde sig skriva cv. Det kan man lika gärna göra hemma tycker jag. Vill man ha ett jobb så söker man ju oavsett om vart man är om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen