Plugg

publicerat i Vardagsliv

Det blev inget jobb idag av olyckliga omständigheter som ingen kunde påverka, men imorgonbitti ska jag jobba igen.
Idag har jag istället pluggat naturkunskap. Jag trodde det skulle vara enkelt, men det är lite klurigt för hjärnan att ta in allt.

Strax är det svenska hollywoodfruar, sen ska jag försöka somna så jag orkar upp imorgon. Jag hoppas bara L vill sova snart annars blir det en kamp. Det är inget ovanligt ioförsig men det vore skönt om han kunde somna utan strul ikväll.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet vilka "omständigheter" du menar. Vi körde nämligen bevakningen där resten av dagen i källaren och kontrollerade att saker och ting höll sig lugna. Men jag luktade som en gammal askkopp när jag kom ut! Blä!

Svar: Fy.. Jag luktar som en nu och på jobbet stinker det också :/
Daniella Goretti

2012-09-11 @ 20:51:37
URL: http://themiiuua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen