onsdag

publicerat i Vardagsliv

Jag är sugen på en ny bloggdesign, men jag är ändå så himla nöjd med den jag har. Jag älskar min header, men känner ändå för en förnyelse. Vad säger ni?

Idag har jag gjort massor känns det som. Oskar lämnade Leon på föris och jag steg upp och började plugga Naturkunskap. Jag pluggade i ett par timmar och ett tag satt jag bara där på stolen och glodde rakt ut. Hjärnan ville inte ta åt sig informationen och jag orkade bara inte. Jag slösurfade en liten stund och sen fortsatte jag igen.
Imorgon ska jag till komvux på nån info eller om det är en första lektion i matte b. Jag ska dit direkt efter jag lämnat Leon på förskolan. Jag har panik över matten och då har jag inte ens börjat med den än! Jag ska även göra högskoleprovet i oktober och sedan söka in på skola för att plugga till sjuksköterska. Jag vet att det är svårt att komma in men jag ska ändå försöka.

Vi får se hur min framtid ser ut. Får lite panik över den av vissa anledningar.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Huvudsaken är att du försöker. Ingen kan begära mer än att människan försöker sitt bästa .

2012-09-06 @ 13:52:45
Postat av: jane

Så duktig du är. Det här klarar du galant...Bara du kommer igång ska du se så kul det är med helt nya kunskaper...

Svar: Det vore ju kul om man förstod något.
Daniella Goretti

2012-09-09 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen