Måndag

publicerat i Leon

Nu kom vi precis hem från dagis och skola. Jag älskar att hämta honom, men det har jag ju nämnt förut. (När han springer mot mig och ger mig världens bamsekram). Nu satt de och åt mellis när jag kom men han blev jätteglad ändå.
Senare planerar jag att träna. Det var 2 veckor sedan nu. Vad hände? Jo jag började jobba igen och blev alldeles för trött när jag kom hem för att träna. Nu tror jag att jag börjar komma in i det och eventuellt orkar ta mig till friskis. Helt sjukt att detta kommer från en ledare va? Skäms ju.


Kommentarer
Postat av: nea

Men du leder väl ett pass i veckan? Har förresten hört att ditt pass ska vara grymt bra!

2012-09-24 @ 16:50:41
URL: http://frokennea.blogg.se
Postat av: Daniella

Jo vanligtvis, men jag var sjuk förra söndagen och i söndags av jag bort passet eftersom jag inte tränat och inte ville göra bort mig totalt konditionsmässigt.

Haha jasså, är det Linn som skvallrat?

2012-09-24 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen