God natt

publicerat i Vardagsliv

Usch vad jag luktar! Det brann häromdagen i en källare under där jag jobbar så det stinker brandrök på jobbet. Inte alls skönt att stå och andas in hela dagen, men jag överlever ju så jag bryr mig inte så mycket.
Jag vill mer klaga på mina onda fötter som jag skulle vilja lägga i högläge men vi har ingen sån där lift de har på sjukhus i sängen. Jag ligger där nu. I sängen hemma alltså, inte på sjukhus.

Imorgon är jag ledig men jag ska plugga några timmar, sen får vi se vad dagen erbjuder. Någon som kanske vill ses?


Kommentarer
Postat av: jane

Lägg en kudde under fötterna när du sitter och ligger.

2012-09-14 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen