Fredag

publicerat i Vardagsliv

Efter en mysig dag hos mina föräldrar ska jag nu gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp och jobba. Jag börjar kl 9 så det är inte extremt tidigt. Jag har ställt klockan på 7 för att hinna vakna till och så innan. Jag slutar runt 15, men vet inte vad vi ska hitta på resten av lördagen. Det återstår att se.

På söndag ska jag leda mitt pass igen! Jag var ju sjuk och sen tränade jag inte pga det söndagen efter men nu är jag förhoppningsvis i fas igen. Jag har hunnit med att träna en gång den här veckan. Det går ju inte att få till nåt när jag jobbar kväll. På dagen då är jag ju med Leon.
Himla synd att friskis inte har barnpassning måste jag säga. Det hade ju varit perfekt nu.


Kommentarer
Postat av: Nea

Vet inte hur tidigt oskar börja jobba men mitt tips är annars att morgon-träna, då har man det gjort och efter att ha gått upp vid 6 ett par gånger så fukar det!

2012-09-28 @ 22:20:59
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen