Utelek

publicerat i Leon

Idag tog jag på Lelle kavatskorna istället som är lite mer vattentåliga än hans enkla andra dojor.
Vi var nyss ute en sväng med hundarna och man märker verkligen hur kul Leon tycker det är att vara ute. Peka på allt han ser osv. Vi stod i fem minuter och tittade på en sopbil som lastade ner sopor, väldigt intressant. Han härmas också och tar tag i hundarnas koppel och ska gå med dem så det fick han göra. Så kollar han bakåt om de är med, haha.

En annan sak jag tänkt på är när han pratar med mig och Oskar, han babblar på som om han pratar på riktigt och vi svarar ju. Men jag undrar verkligen vad han säger? Vad tror han att han säger? Det låter verkligen kul när han snackar för han har ett tonläge i slutet av varje mening så det låter som att han ställer en fråga. Och så skrattar han som om att han berättar något väldigt roligt, precis som en vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen