Skönt att vara hemma

publicerat i Vardagsliv

Nu är jag hemma efter jobb och ligger i sängen och ska lyssna på Hanapee's podcast. Jag ser mycket fram emot morgondagen i Stockholm tillsammans med oskar, det ska bli så kul! Leon ska ju vara hos sin mormor och morfar och ev. åka till busfabriken. De ringde från föris idag för att han hade feber så oskar fick sluta tidigare och hämta lilla plutten. Det återstår att se om han är frisk imorgon så han kan busa. Hatar när han är sjuk! Man tycker så synd om dem. Man vet ju själv hur man är när man har feber, ynklig och öm.

Dessa tre filurer kom förbi på mitt jobb förut. Det är inte alls ofta som det kommer in folk man känner så det är skoj. Mitt jobb är ju ändå så pass centralt men folk kanske handlar på andra ställen.


Kommentarer
Postat av: jane käll

Jag var och skulle hälsa på dig på Onsdagen men du var inte där....

Svar: näe jag var nog ledig då =) Eller så hade jag jobbat.
Daniella Goretti

2012-10-25 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen