hej mitt nya jobb!

publicerat i Vardagsliv
Vi besökte ju TGR i Stockholm förra veckan när vi var där, och det var av anledningen till att jag skulle veta vad det var jag sökte till. Jag hade ju aldrig varit i butiken innan. Jag sökte alltså jobb på TGR, som jag i fredags var på anställningsintervju för. Jag fick svar redan på kvällen att jag blivit erbjuden en tjänst. Denna butik kommer att öppna inne på Lindens köpcentrum i Norrköping city, vid Gina Tricot. 

Denna butik har alltså allt möjligt man kan tänka sig. Allt från batterier till leksaker, inredningsprylar, teknikprylar. Ja, allt. Och så är det billigt! Kan det bli bättre?! Gå in på hemsidan för att kolla in alla prylar de har så ni får ett hum om vad det är för butik :) - http://www.tgr-stores.se/


 
 
 
Anledningen till att jag varit så deppig över framtiden är ju att jag blivit varslad från mitt nuvarande arbete. Hur fasen ska detta gå med alla räkningar att betala osv har man ju tänkt, måste vi flytta och sälja lägenheten och alla såna hemska tankar.
 
Jag är så himla glad att jag fått jobb, och speciellt i en butik jag verkligen vill jobba i!!!
Nu kommer jag inte arbeta så himla mycket där, det kommer vara till och från, men förhoppningsvis kommer vi klara oss rent ekonomiskt iallafall. Hellre ett arbete än a-kassa iallafall! Man får verkligen vara glad för det man får.
 
VAD KUL DET HÄR SKA BLI! Jag ska bli en TIGER och jag kommer göra det skitbra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad kul! Grattis!! Skönt att ha det säkrat & kul med en billig affär! Kommer och besöker dig och butiken när ni öppnat! Hur fick du nys om jobbet förresten? :)

Ja, verkligen! Annars suckar man ganska högt så fort att åker ut! :)

2012-10-29 @ 16:32:44
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Jätte kul! :) Grattis! :D

2012-10-29 @ 16:58:51
URL: http://jessiplusett.blogg.se
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Vad roligt! grattis :)

2012-10-29 @ 16:59:26
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: josefin

Åh grattis grattis : ) Vet hur det är o oroa sig för framtiden. Måste börja söka jobb nu då min mammaledighet börjar lida mot sitt slut.

Kram från Jossan

Svar: ja fy, inget kul att oroa sig inför framtiden. nu har man ju liksom barn att tänka på, annars hade det ju varit ganska lätt att flytta hem ett tag och spara pengar
Daniella Goretti

2012-10-29 @ 18:50:00
Postat av: Nea

Grattis! Vad kul med nya utmaningar!

2012-10-29 @ 21:17:11
URL: http://frokennea.blogg.se
Postat av: jane käll

GRATTIS TIGERN!!!!! Tittade på hem sidan. Ser ut att vara en kul affär......

2012-10-30 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen