framtiden

publicerat i Vardagsliv

Jag tränade idag. Första gången på jag vet inte hur länge, några veckor måste det vara iallafall. Jag har inte lett mitt pass på länge heller eftersom jag varit sjuk och så har jag inte tränat själv tillräckligt för att orka leda. Jag sviker mig själv så innihelvete och framför allt motionärerna som kanske sett fram emot att jympa mitt pass. Jag funderar nu starkt på att ta uppehåll nästa termin och försöka komma igång själv. Utan krav på att jag är tvungen för det är nog det som gör mig så omotiverad.
Men iallafall.. Jag tränade och kom nyss hem och det var svettigt och inte alls kul. Jag kunde inte koncentrera mig för att igår kväll fick jag reda på att min morfar gått bort. Känner mig helt likgiltig. Inte glad, inte ledsen. Men jag tog mig till träningen. Jag ska träna imorgon också för på söndag ska jag bannemig leda mitt jävla pass och jag ska göra det skitbra!!!

Jag är väldigt ledsen över en annan grej också som gör att jag inte vet hur framtiden ser ut. Jag kommer att berätta om det senare för på fredag ska jag som sagt göra en sak som kan göra det bra igen. Vi får se helt enkelt.
Men det ordnar sig alltid, det är ju mitt motto...

Och en till grej ja, jag sitter här och är arg för att ni aldrig kommenterar min blogg? Haha. Kan ju inte mer än skratta åt det egentligen, vad är det att vara arg för. Men jag tänker att ni kommer ju in här och läser varje dag men väldigt väldigt få lämnar spår efter sig. Om 1 tiondel av er skrev något varje dag här så skulle jag bli glad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas allt löser sig! Nyfiken på vad som sker på fredag, men håller tummarna att det går bra :)

Svar: Tack ska du ha! Behöver alla tummar jag kan få :)
Daniella Goretti

2012-10-22 @ 19:08:52
URL: http://Jolieee.blogg.se
Postat av: Linda G

Usch, fy va tråkigt emd din morfar. Reaktionen kan ju komma i efterhand ofta. Håller tummarna för fredag va det nu än gäller :)

Svar: tack, då har jag nu fyra tummar hållna! skönt! =)
Daniella Goretti

2012-10-22 @ 19:16:56
Postat av: jane käll

Här får du två tummar till. Håller tummarna. Jag vet vad du ska.Ha Ha ha

Svar: Tack mormor! Många tummar nu, det borde gå vägen!
Daniella Goretti

2012-10-22 @ 19:49:44
Postat av: nea

Här har du en nyfiken läsare!

Svar: Lovar att kommentera din blogg oftare om du kommenterar min, haha
Daniella Goretti

2012-10-22 @ 20:08:24
URL: http://frokennea.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag förstår att du blir förbannad, haha! Jag blir det med, men inte fasen kommenterar jag andras bloggar för ofta! Skärpning från oss båda?! :)

Håller tummarna & är givetvis nyfiken! En bra cliffhanger har du fått till, haha!

Ha det!!

Svar: Jag lovar att skärpa till mig, kommentarerna man får gör ju massor tycker jag!
Daniella Goretti

2012-10-22 @ 20:24:11
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Linnea

Ledsen över din morfar :( vi måste ses snart. Du och familjen kan väl komma ut på middag någon kväll? Stor kram!

Svar: <3
Daniella Goretti

2012-10-22 @ 20:59:05
Postat av: Ellinor

Jag älskar dig.

Svar: Och jag älskar dig min vän
Daniella Goretti

2012-10-23 @ 08:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen