Pustar ut

publicerat i Vardagsliv

Butiksöppningen idag blev en hit! Full rulle hela dagen, massor med folk. Oskar och Lelle kom förbi tidigt så jag hann köpa det jag skulle ha. När jag gick hem köpte jag även lite mer som vi missade.
Alltså så himla kul det är! Det är ju nu allt det roliga börjar. Måste ju erkänna att jag är helt slutkörd efter att ha jobbat 10-11 timmar per dag nu med att packa upp kartonger och organisera. Det kommer ju bli uppackning av varor även i fortsättningen, men skönt att det inte är på den nivån som varit nu. Så kul att äntligen få lite arbetskamrater också. Jag ser fram emot att jobba, längtar liksom!

Iallafall...
Bland annat så köpte jag dessa badankor som lyser i kontakt med vatten. (20 kr har jag för mig att de kostar om någon undrar.. max 30,-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh roliga ankor, vill med ha:p går bli ett Norrköpingbesök snart!

2012-11-17 @ 21:09:27
URL: http://Jolieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen