matsedeln

publicerat i Vardagsliv

Planerar inför morgondagens veckohandling. Har verkligen ingen fantasi när det gäller mat och känns som att man alltid äter samma. Denna vecka tog jag rätter från vardagsmaten-appen. Har som sagt ingen fantasi så det fick bli ris och indisk färs-stuk 2 dagar.
Men däremot är appen jättebra, massor av recept (konstigt att jag inte hittar nåt att laga?) och det står precis hur man ska göra (för den som är dålig på att laga mat (jag)). De senaste veckorna har vi kört på rätter vi kan utan recept men då blir det ju sån där vanlig mat som typ makaroner och falukorv, fiskpinnar, lasagne, spagetti och köttfärssås osv. Vilket absolut är gott men om man äter det för ofta blir det ju tjatigt. Och halvfabrikat är väl inte det bästa heller men det har jag delvis vuxit upp med och jag lever ju ;) Det går fort och det är gott och man blir mätt.


Kommentarer
Postat av: Emma M

Vi ska också börja göra så :)
Jag har bara arlas recept app så jag ska se om jag hittar den du använder :)

2012-11-04 @ 11:01:28
Postat av: Daniella

Ja det är smart :) hoppas du hittar den!

2012-11-05 @ 07:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen