Kläder skänkes

publicerat i Leon

Hoppas ni inte blev skrämda av bilden tidigare idag ;) det är ju trots allt halloween. Heheehe.
Jag, Lelle och hundarna har varit hos mina föräldrar idag. Vi tog en promenad ner till Oskars jobb där bilen stod sen åkte vi.


Inte så mycket hände där, Leon lekte, jag drack kaffe och så har Leon ärvt kläder som jag rensade och tog det jag gillade. De mesta jag inte gillade var i storlek 102 eller 104 (?) eller vad nu storleken heter och någon/några storlekar uppåt. Jag ger gärna bort det till någon istället för att slänga till UFF (som säkert också är bra). Hojta till! Det är en kartong och en kasse full.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

pojk,unisex,blandat eller flickkläder?=)

2012-11-01 @ 20:07:27
Postat av: Daniella

Det är mestadels pojkkläder. Har nu en som vill ha klädena (Facebook), men om det inte blir nåt skriver jag det här

2012-11-01 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen