Indiska köttbullar

publicerat i Vardagsliv

Lagade nyss något väldigt gott! Köttbullar med en indisk kryddblandning, tikka masala tror jag det var, lite vatten och crème fraîche på det så det blir som en sås. Serverade med ris och naan-bröd. Det stod att man skulle ha papadums men det vet jag inte ens vad det är och brödet jag använde hittade jag på indiska hyllan på citygross. Funkade det med!

Köttbullarna däremot blev inte runda, de föll isär lite och såg inte så aptitliga ut att äta, men det gör inget. Ska ju inte bjuda kungen direkt.


Kommentarer
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Vad smart när man har tröttnat på de vanliga köttbullar, makaroner och ketchup :)

2012-11-12 @ 16:21:32
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Madde

De kostar typ 600:- ihop med frakt osådär :) jag kommer tyvärr missa lektionen med självträningen för att jag e i nkpg då, så jag ska öva på alla här hemma istället :D

2012-11-12 @ 16:25:16
URL: http://Hellomadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen