Furby is back!

publicerat i Vardagsliv

Hade ni också en furby när ni var små?

Jag kom att tänka på min lilla blåa furby jag hade när jag var runt 10-11 år. Jag tog med den till maxi (oklart varför), när jag gick på "stan" där tillsammans med min kompis som också hade en. Helt plötsligt började den ju prata i väskan så folk undrade väl vad jag hade för djur med mig.

Nu under hösten/vintern kommer det ut en alldeles ny och färsk furby. En uppdaterad version som jag ska be Leon önska sig i julklapp. För det är ju han som ska leka med den.........................eller? ;)





Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Åh! Jag minns min också! :) försöker övertala sambon om att Joline vill ha en sån.. :)

2012-11-04 @ 21:18:25
URL: http://jessiplusett.blogg.se
Postat av: Martina

Ja den är konstgjord :)!

2012-11-05 @ 07:54:04
URL: http://martinapettersson.blogg.se
Postat av: johanna a

haha åh, jag glömmer aldrig min som jag hade :D haha.

2012-11-05 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen