Musik

publicerat i Vardagsliv

Jag har suttit i flera timmar och trixat och mixat ihop låtarna till mitt nya pass som jag ska leda i höst. Fy, vilket jobb också.

Denna gång arbetar jag i garageband som det heter på min dator och det är smidigare för då kan man ju sitta hemma. Tidigare år har jag suttit i musikrummet på Friskis med en gammal apparat som de ska ta bort inom en snar framtid. All musik ska finnas i datorn där istället för massor med cd-skivor som det är nu. Har ju haft en md-disk med all musik på. Omodernt vet ni!
Nu kommer jag bara lägga över musiken jag mixat till telefonen och så kopplar man den till musikutrustningen direkt. Smart tycker jag!

Nackdelen när man jobbar hemma är ju då att man måste köpa musiken själv... Jag hade ju tänkt att tanka ner alla låtar men inte en enda fanns ju på internet. Fattar inte varför?! Så jag fick snällt köpa alla låtar på iTunes istället. Lagliga jag!

Nu är jag helt seg efter allt knåp, så jag ska lägga mig i soffan och invänta Oskar och Leon som är i Kimstad.


Kommentarer
Postat av: Linda G

Jösses, hur hinner du sitta flera timmar :P Jag är glad om jag kan få tio min utan att jaga William haha. :P

2012-05-31 @ 22:32:54
Postat av: Daniella

Haha herregud, Leon var i Kimstad så därför fick jag lite tid :) skulle aldrig gå annars

2012-05-31 @ 22:48:24
Postat av: Linda G

Haha, ja då förstår jag :P Man kanske skulle ha de i selen o hoppa runt lite haha

2012-06-01 @ 07:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen