Magont

publicerat i Vardagsliv

Blä för detta med min mage alltså! Självklart så ska jag straffas med att bli en av de få som får ont i magen efter en galloperation.
Allvarligt talat. Jag föder hellre barn tusen gånger om än att ha denna smärta!

Det började igår morse och höll på hela jäkla dagen och kvällen. Imorse vaknade jag av ett illamående och känningar i magen. Illamåendet kan bero på att jag blandade tre olika smärtstillande i hopp om att det skulle gå över.

Varför drabbas just jag och vad vill nån högre makt att jag ska lära mig av detta?! Eller så kan man ju undra vad jag gjorde för hemskt i mitt förra liv..


Kommentarer
Postat av: Elke

Tror ingen vill straffa dig, tror bara att du är en av dem som får ont ändå , TYVÄRR!! <3

2012-05-15 @ 08:01:56
Postat av: jane

Jag är också opererad men får ont någon gång. Det blir mera sällan med åren om det är en tröst. Jag tar en tablett som heter Papaverin. Resept belagd.En tablett tar jag inte utan 2-4. Det gör så satans ont så jag tar lite ordentligt innan det drar igång. Ordinationen är annars 1-2 Tabl.

Det är värre att ha kramp i gall gångarna än att ha gallsten, men det kommer mera sällan.

2012-05-15 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen