Lördag

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi varit ute i herstaberg hela dagen. Innan det var vi och köpte ett tikskydd till stella faktiskt. Vi vill inte ha fler valpar på ett bra tag, haha!

Leon har roat sig med att öppna och stänga dörren 118 gånger. Verkar vara en ny rolig grej han har kommit på.

Igår när jag var och handlade så hitta jag en vattenpistol för en tia. Jag tänkte att den kan vara kul att spruta med i badet och duschen. Eller bara att bita och suga på.
Faktiskt så dricker han vatten för fulla muggar ur den. Eller alltså, nu låter det som att han suger vatten ur pistolen varje dag, men har bara testat en gång. Jag tycker det känns lagom lustigt att sätta en pistol i munnen på mitt eget barn. Därav den kanske provocerande bilden enligt någon som vill störa sig på nåt.
Iallafall, han tycker det är väldigt roligt och intressant när det sprutar vatten ur den och in i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen