Lördag

publicerat i Vardagsliv

Det är dom där spontanträningarna som är bäst, tycker jag! Man bestämmer sig en timme innan och då hinner man knappt ändra sig.
Jag brukar ju typ planera att "jag ska träna ikväll" och då hinner jag ändra mig tusen gånger innan jag tar beslutet att gå 2 minuter till Friskis. Som om att det är ett jättesvårt val liksom, haha. Blir så trött på mig själv ibland!

Jag har tränat idag iallafall och det är jag stolt över för detta pass var så jobbigt så jag har nog tränat för hela veckan som kommer ;)
Nejvars, jag ska försöka peppa mig själv och ge mig iväg på träning för det är ju KUL OCH JOBBIGT, precis som det ska vara. Plus att jag måste komma i form till att leda pass. Och det är fan ett krav. Går inte att ha en ledare som inte orkar nånting. Punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen