FRISKIS&SVETTIS

publicerat i Vardagsliv

Nu är ni varmt välkomna att följa med mig och träna på Friskis!

Jag vet att många drar sig för att träna, eller iallafall för att testa på något nytt, men Friskis är bäst!!!
Jag har iofs inte tränat på något annat ställe, och jag kommer nog aldrig byta heller! Det är en underbar ideell förening där man har oerhört kul - och träningen den får man på köpet!

Jag har precis kommit hem från ett jympapass. Jag tog i så jag nästan sket på mig, men det var det värt. Så himla skönt efteråt när man vet att man kört så hårt man kunnat!
Det är fascinerande egentligen, vad man kan åstadkomma bara med lite musik och sin egen kropp. Och lite fantasi till att sätta ihop rörelser då (som ledare).. Det är skönt att man inte behöver några redskap.

Ta med dig själv och ett glatt humör!



Kommentarer
Postat av: Nea

Åh jag följer gärna med, funderar på att börja träna på friskis och har aldrig tränat där tidigare. Men vad jag minns är inte du en spinnings-människa vilket jag är, men vi kanske kan hitta ett pass och köra ihop??

2012-05-30 @ 22:33:23
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: jane

Kan din Mamma och jag komma på prova pass?????

2012-05-31 @ 08:44:49
Postat av: Daniella

Ja Jane, det kan ni! :) men jag är skeptisk till att min mor vill följa med men du får gärna ta med en kollega eller så annars

2012-05-31 @ 15:00:30
Postat av: Frida

Jag följer gärna med vet du! :) Träffas gärna med, vi skulle ju gjort det men blev ju aldrig av. Skärpning!

2012-06-06 @ 00:24:38
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen