Första maj

publicerat i Vardagsliv

Och så var det den första maj idag då! Det har kommit lite löv på björkarna men inte har jag känt någon speciell vårvärme som jag alltid gör det det börjar knoppa sig ute i naturen.
Det är liksom första tecknet på vår och värme!

Nu har det ju faktiskt varit väldigt skönt ute i ett par dagar så vi får hoppas att det håller i sig och att våren KOMMER PÅ RIKTIGT NU! Jag har plockat undan vinterjackan för längesedan och vill kunna gå i min skinnis utan att frysa. Helst barbent men det får man väl vänta med ett tag.



Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT

Svar. tack snälla. Den är från forever 21.



Var gärna med och tävla om valfria barnjeans från Name it.

2012-05-01 @ 09:33:54
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen