Fin dag

publicerat i Vardagsliv

Jag har haft en sån härlig och bra dag idag känner jag!!!

Först åkte jag och Leon hem till Ella och var där några timmar och hade lika trevligt som vanligt. Vi konstaterade att vi aldrig ses och måste ses oftare. Så säger vi varje gång och så tar vi fram våra almanackor och bokar in ny tid vi ska ses, haha! Vi ska faktiskt ses nästa vecka redan, hör och häpna.

Ikväll har jag även haft fina vänner från gymnasiet på besök. Allvarligt talat nu så har jag inte skrattat så mycket på jättelänge! Jag måste ha ett väldigt tråkigt liv? Haha. Nej då, jag är himlans nöjd med de jag har nära och har roligt med er också ;)
Tack för en trevlig kväll tjejer!

Här har vi Leon och Ella. Det ser så kul ut när hon bär Leon för han är typ lika stor som hon. Eller är det hon som är lika liten?


Kommentarer
Postat av: Moa Rylander

Tack för igår, det var jättetrevligt! Får ta en träff snart igen. :) Kram

2012-05-11 @ 09:08:48
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Ella

haha jadu det är frågan :D, snart ses vi ju igen gumman, mycket härligt <3

2012-05-11 @ 11:20:39
Postat av: Ellinor

Alltså, du måste blogga varje dag danke !!! Jag tvingar dig :)

2012-05-12 @ 00:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen