Dagen

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi inte gjort mycket. Vi var i stan bara och hämtade ut ett paket från h&m. Det innehöll bland annat en superfin klänning och en shortsdress. Kan visa er imorgon eller något, de är verkligen superfina nu till våren och sommaren!

Efter det gick vi till Ellie. Jag fick träffa lilla Theo för andra gången. Så himla liten och späd.. Man fattar inte att ens eget barn verkligen har varit så där liten! Jag kommer mer än gärna och hjälper till så ofta jag får. Jag vaggar hellre en nyföding på 4 kg än en jättebebis på nästan 10 nu faktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det för liten tår på bilden.. :( jag kommer gärna o vaggar på en tiokilos bäbis när som helst på dygnet. Lilla plutten!

2012-05-16 @ 08:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen