Utan pengar

publicerat i Leon

Jag gick till Ica förut för att köpa bananer till Lellemannen och då somnade han efter att ha varit vaken alldeles för länge. Jag kände att jag inte ville gå hemåt då redan för han skulle antagligen vakna när jag tar upp honom ur vagnen.

Jag gick på stan istället. Väldigt mindre roligt utan pengar, men vad gör man... Efter en halvtimme vaknade han ju såklart så då var det ju ingen mening med att gå vidare. Det roliga var att jag satt på en bänk utanför cubus mest av tiden. Orkade inte gå omkring och glo.
Så där satt jag, som om jag satt och väntade på en vän eller något. Fördrev tiden liksom...

Leon och hans morbror igår


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, och tack för din kommentar!!

Just nu har jag kampanjpriser t o m 31/3.

Förlängning kostar 400:- (ord. pris 600:-) och förstärkning kostar 320:- (ord. pris 450:-).

Välkommen att boka tid...:-)



Med vänlig hälsning Marie

2012-03-16 @ 13:14:11
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen