tisdag

publicerat i Vardagsliv
Vilken bra dag detta har varit!
Klockan ett mötte jag upp Matilda och lilla Morris och så gick vi ner till öppna förskolan vid strömmen. Jag fattar inte att jag inte har varit där sen luciafirandet där, för det är ju så himlans trevligt att träffa alla barn i samma ålder och alla mammor dessutom. Men jag är så himla feg och larvig, så jag vågar ju inte gå dit ensam om jag inte skulle känna någon där. Jag tänker liksom att jag kommer sitta där ensam i ett hörn och inte prata med någon. Men det blir ju vad man gör det till. Jag kan ju ta för mig och prata om jag vill det liksom. Nästa vecka ska vi dit igen!

Jag har även tränat för första gången nu idag sedan innan Thailand. Det var Fridas pass jag gick på. Har inte tränat på hennes pass förut, men det var roligt och väldigt jobbigt för mitt lilla fläsk.

Vi har även sålt sängen så nu är vi lite rikare och en säng fattigare. Känns skönt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Alex sa att han trodde att du var där! Han ska också dit nästa tisdag så då känner du ju Liv där i alla fall =)

2012-03-06 @ 21:11:46
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen