Telefonberoende

publicerat i Leon

Idag tog vi bussen ut till herstaberg. När jag sitter på bussen tänkte jag plocka fram mobilen och sådär som de flesta gör när man åker buss...

Nehe! Ingen telefon!! Megakatastrof, för jag hade glömt den här hemma. Jag är en sån som sitter med telefonen klistrad i handen mest hela dagarna, så snacka om att jag kände mig helt tom och rastlös hela dagen. Och snacka om att vara beroende av sin jäkla telefon. Helt sjukt egentligen. Jag hade inte ont i huvudet idag så det tyder ju bara på att det var väldigt nyttigt att vara telefonfri en hel dag.

Det första jag gör när jag vaknar är att kolla telefonen och det är även det sista jag gör innan jag somnar.
Är ni lika beroende som jag eller?


Kommentarer
Postat av: Martina

När johan är hemma är de inga problem :) men däremot nu när ja är själv måste ja somna med tvn på och får inte se ut till dörrn o köket utan alla kroppsdelar utan ögonen är utanför hehe

2012-03-11 @ 12:07:37
URL: http://martinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen