Nytt

publicerat i Leon

Är hemma från min lilla shoppingrunda nu! Leon är nybadad och nyäten och ska väl sova snart. Han satt upp i baljan idag. Jag köpte nämligen en halkmatta, så nu kan han sitta upp och plaska och styra bäst han vill.

Jag fick också med mig lite burkar till välling, gröt och ersättning. Det är ju lite snyggare att förvara det i fina burkar, tycker jag.
Mössa och byxor från Lindex. De hade fått in byxorna jag ville köpa förra gången i rätt storlek nu. Leon fick också en ny pyjamas för 75 kr från HM. Det är den som han önskade sig i julklapp som han aldrig fick, haha.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad fina saker

2012-03-29 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen