Lördag

publicerat i Leon

Då var det helg igen då! Inatt sov brorsan Dennis hos oss och idag är jag och lelleman i herstaberg. Oskar spelar nämligen match idag så vi åkte hit så länge.

Jag har köpt lite godis och gott tills ikväll som vi ska mumsa på. Jag får alltid ångest och ångrar mig när jag äter nåt onyttigt, eftersom det kan vara det som orsakar gallstensanfallen. Ja, då får jag ju ändå skylla mig själv när jag äter sånt om jag vet att jag kan få ont, jag vet... Men jag kan inte låta bli! Jag ångrar mig alltid efteråt och tänker att det inte var värt det. Typ en chokladkaka. Få anfall eller låta bli att äta. Det är ju inte så svårt val, egentligen. Varför är man så dum!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen