komma i form

publicerat i Träning
Jag hatar att jag får sån jäkla ångest när jag inte har tränat på länge! Jag tror det var förra veckan eller veckan innan som jag tränade första gången efter thailandsresan.. Sedan blev jag ju sjuk och då är det nog inte så bra att träna och jag skulle inte heller ha orkat träna ioförsig. Idag har jag bestämt mig för att jag ska träna iallafall! Klockan sju ikväll blir det medelpass med Anna BB, hon är bra hon! Bra musik och roliga rörelser.

Jag känner också en himla press på att komma i form till höstens jympa som jag ska börja leda igen! Jag har ju varit väldigt tränad och haft bra kondis och det är ju grunden för att kunna leda bra. Nu får jag ångest bara jag tänker på att jag MÅSTE börja komma i form! Jag tappar ju inspirationen om jag har uppehåll över en vecka. Vad gör man liksom!? Det är väl fan bara att ta sig till Friskis och komma igång, varför är det så svårt?

Jag ska iallafall börja denna träningsdag med en långpromenad med vagnen. Tänkte gå en sträcka som tar 45-60 minuter. Lite musik i öronen kanske och solen som skiner. Det borde väl få inspirationen på topp om något?! Tyvärr har jag inga bra skor att gå i heller, eftersom jag fick nageltrång av skorna jag hade. Skor måste jag köpa nån dag, annars lär jag ju få problem med tårna igen om jag ska gå i mina stövlar eller converse. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen