haha

publicerat i Vardagsliv

Jag längtar tills ikväll! Greys anatomy vet ni... Jag hade redan sett dubbelavsnitten som visades förra veckan, för längesen men detta ikväll har jag inte sett.

Vad jag ska hitta på fram tills dess vet jag inte. Kanske ska gå till öppna förskolan och smitta ner lite barn med min livshotande sjuka ;) naerå. Är faktiskt nästan frisk nu. Lite känningar i halsen bara men jag överlever. Det är nog ändå bara äldre barn på ÖF idag och det är de yngre jag vill åt. Hehehe.


Kommentarer
Postat av: johanna

tack! alltså jag har ju tränat mycket väldigt länge nu och det är från och med detta år som jag har börjat äta mer. nu äter jag även 2-3 mellanmål om dagen som min kropp behöver. har blivit intresserad av mat och läst på vad en kropp behöver när man tränar mycket. så under detta år bara har jag själv fått resultat. jag har länge känt att jag har tränat men inte fått resuötaten jag velat ha med min träning. så nu äter jag mycket protein och bara njuter.



nu när resultaten börjar komma så vill man träna ännu mer. sen kör jag både kondition och förbränning och styrketräning för att får det målet jag vill ha. sen vilar jag och unna mig saker också. mår så bra att träningen. sen när man väl nått till resultatet så måste man fortsätta träna för att hålla formen :) sen vet jag att vilodagar är viktiga med och det har jag också :))

2012-03-14 @ 10:20:07
URL: http://johannaml.spotlife.se
Postat av: Anonym

Hoppas du blir utslängd mohaha ;)

2012-03-14 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen