Shopping i Ullared

publicerat i Vardagsliv
Nu sitter jag uppkopplad på internet med min telefon. Jag ville bara komma in här och berätta och visa er lite av vad jag köpte på Gekås i Ullared. Jag handlade en hel del och detta jag visar upp är bara en liten del av vad jag köpte.
 
Klockan fyra kom familjen och plockade upp mig. Jag sov fortfarande när jag gick ut till bilen, typ. Senast jag gick upp för dagen klockan fyra var en evighet sen.
 
Det fanns massor att handla till Leon, men man kan ju inte köpa precis allt, så det fick bli detta, plus lite kläder och så.
 
När man har packat upp allt man handlat så undrar man vart fasen allt tog vägen, för jag hade 4 stora påsar med grejer i, men vet inte vad det var egentligen. Haha...
 
 
Allt är i princip billigare där. Jag vet att grejen man kan sätta i sin iPhone i (se bild) är svindyr här hemma, men där kostade den endast 149 kr.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen