Passet

publicerat i Vardagsliv

Jag passade på att komma på lite rörelser till det kommande passet medan Leon låg och sov och Oskar var iväg en sväng.

Detta är uppvärmningen plus en låt till och det är den delen jag tycker är lättast att komma på rörelser till. Det tog inte alls lång tid, kanske 30 minuter totalt. Jag har tre sidor till som denna som jag måste komma på rörelser till, sen är det klart.
Styrkorna är svårast att få till, tycker jag. Jag är så himla dålig styrkemässigt också. Är bättre med kondition (när jag väl fått upp den...).

Men faktiskt så känner jag nu att min kondition börjar ta sig efter några pass som jag ändå gått på. Kanske har tränat 4-5 gånger på 2 veckor och det kanske låter lite men det tar sig iallafall.

På söndag blir det träning igen, häng med ni som är sugna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen