Måndag

publicerat i Leon

Jag vågar mig nog på att skriva att Leon nu somnar i sin säng vid vilostunderna två gånger om dagen och när han somnar för kvällen. Vi har hållit på ett tag och det har gått sådär.

I början fram tills typ igår var det mycket gråt men nu somnar han efter ett tag. Vi sitter hos honom och smeker hans huvud osv så att han ska somna.
Nästa steg är väl att sakta men säkert bara lägga honom och bara vara där, och efter det vill vi kunna lägga honom och lämna rummet direkt. Men det tar tid!

Idag har jag ringt lite viktiga samtal och för att det ska gå utan massa kläng runt benen så fick Leon styra med vad han ville. Riva ut plastpåsar bland annat...
Linnea kom till oss och hälsade på också. Jag lagade torsk som vi smaskade på och efter det åt vi jordgubbar.


Kommentarer
Postat av: sara

duktig han är som kan stöka till så...

2012-06-05 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen