lördag

publicerat i Vardagsliv
Vi är ute hos mina föräldrar nu. Oskar är och spelar golf och har varit borta hela dagen så han kommer snart, hoppas jag!

Leon har fått bada i minipoolen han har här. Det är uppskattat!

Vi var iväg förut på Ingelsta och runt där och jag hittade mig ett par nya träningskor på Stadium Outlet. De kostade 500 och hade kostat 900 så jag tror att jag är nöjd. På Stadium har man 2 veckors öppet köp och då får man även använda skorna och testa som jag har fattat det.

Det finns ju inga skor nånstans att köpa med bra dämpning nuförtiden?! Jag var runt på stan i förrgår och letade men de enda skorna jag hittade var walkingskor, toningskor, fotbollskor, golfskor, men inga training eller vad de kallas. Kanske är för att det är mycket rea nu och det är slutsålt, eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen