I'm back

publicerat i Vardagsliv
Ni som har försökt att nå mig på mobilen kan nu återigen nå mig. Det blev ju lite fel med operatörsbytet, men nu är det fixat. Jag har med mig datorn till Herstaberg idag så det är därför jag kan blogga. Man var tvungen att ansluta sig till Internet för att det skulle fixa sig och det har vi ju inget hemma.

Appen fungerar ju fortfarande inte så jag har faktiskt skrivit lite inlägg som kommer upp framöver så ni har något att roa er med.

Imorgon bär det av till Ullared med herstabergsfamiljen! Pappa Oskar stannar hemma och tar hand om Lelle så länge medans mamma shoppar. Hehehe...




En bild där jag ler med öppen mun. Varsågod till dig som bad om det för ett tag sedan =)

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Snygg mamma! :)

2012-06-29 @ 20:00:17
URL: http://jessiplusett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen