Dagen

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag och Leon + hundarna varit i herstaberg hela dagen lång.
Sara och bebis, mamma och jag åkte runt till olika butiker förut och så. Lekhuset, babyproffsen och ingelsta shopping.

Det fanns massor med fint jag ville köpa, men det känns så onödigt eftersom vi ska till Ullared på onsdag nästa vecka (!). Ska bli kul!
Leon lyste upp i hela ansiktet och han tittade med stora ögon på allt när vi gick inne på lekhuset och jag testade varenda leksak i affären, haha!

Imorgon ska jag träffa Ella på förmiddagen och senare efter det kommer Linda med lilla William hit.
Imorgon kväll ska jag träna. Jag köpte ett nytt träningslinne häromdagen som jag ska inviga. En liten grej att se fram emot. Att använda det nya linnet alltså, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen