våran måndag

publicerat i Vardagsliv
Idag har vi varit på Kolmården och Tropicariet och ridigt på en tam krokodil bland annat. Skulle man ju kunna tro, fast vi var bara på Busfabriken. Min bror Dennis sov hos oss inatt så han följde också med och så pappa Oskar. Leon älskar bollhavet, det är nog det bästa han vet!
Efter Busfabriken åkte vi till Herstaberg och målade stolarna och så städade vi och tvättade våran bil.
 
Imorgon ska jag till Friskis klockan 9 och öva på mitt pass. Kommer ni på genrepet? 19 augusti kl 17.00!
Ni får självklart ta med er hur många ni vill också. Kanske kompisen, syrran, morsan och farsan eller varför inte mormor?
 

Kommentarer
Postat av: jane

Är det bara att komma och prova. En arbets kamrat och dotter vill komma.Är det i Centrum eller Ingelsta?

Svar: Ja just den dagen och tiden är det bara att komma. Sön 19/8 kl 17.00. Helt gratis just för att jag har genrep av mitt pass som har premiär veckan efter
Daniella Goretti

2012-07-17 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen