välkommen till familjen!

publicerat i Leon
Jag och Leon har inte gjort många knop idag. Framåt eftermiddagen åkte vi till Ikea en sväng, bara sådär. Jag köpte lite grejer, allt till Leon förutom en diskborste till mig. Alltid något!
 
Det fanns tre olika dockor av detta slag på Ikea. En mörk, en ljus och en mellan. Jag kunde inte välja själv för alla var lika fina, så jag höll fram alla tre framför Leon så fick han ta en. Vi ska nog döpa honom till Musa. Det heter mina föräldrars granne och vän. Eller så får Leon helt enkelt välja namn på honom själv när han är gammal nog, men det lär ju ta ett tag och något måste vi ju kalla den lilla dockan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen