Sömnparalys

publicerat i Leon

Jag var med om en sån obehaglig grej igår kväll/natt. Jag låg i sängen och är på väg att somna. Då känner jag hur armarna knottrar sig och jag ryser som fasen, jag kan inte röra mig eller nånting, är typ förlamad. Det går heller inte att prata. Jag börjar då andas fort och jag ser nåt i dörröppningen. Det är svårt att sätta ord på vad det var men det var något väldigt obehagligt iallafall. Jag kommer sakta tillbaka till det normala och då ser allt normalt ut i dörröppningen igen. Jag somnar även fort efter det. Jag har fått så här förut, sömnparalys heter det. Jag har aldrig varit med om att mina armar knottrar sig förut. Jag fasar inför nästa gång detta kommer ske. Som tur är händer det mig inte så ofta. Ett par gånger om året typ. Hatar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen