shopping till L

publicerat i Leon
När Oskar kom hem från jobbet så gick vi till Halvars och köpte glass. Jag tog några nya smaker de hade. Jättegoda faktiskt! Hallon/cheesecake, vit choklad, hallon/saltlaktritz.
 
På vägen hem kom jag då på att jag ville kolla på en bh till mig. Oskar gick med och glodde ett tag, sen ville han hem. Jag hittade ingen bh, men däremot lite smått och gott till Leon. Jag fick inte nog av Ullared, vet ni.
 
 
Kalsongerna köpte jag mest för att Oskar älskar Barca, och så tänkte jag att det kanske kan vara skönt att ligga i något annat än pyjamas när Leon ska sova. Låter ju lite konstigt egentligen, för jag köpte ju faktiskt två pyjamasar också?
Det fick bli en söt liten cardigan också, till de kyliga sommarkvällarna och även en superfin overall/onepiece eller vad man kallar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen