Onsdag

publicerat i Vardagsliv

Om en timma ska vi på en lägenhetsvisning igen. Blir intressant, jag hoppas den är i fint skick! Imorgon klockan åtta ska jag öva in mitt pass igen. Lite tidigt för er att hänga på va? Men om det är någon som är morgonpigg så får ni gärna följa med! Om några veckor däremot så behöver jag folk som kommer på mitt genrep. Jag återkommer med dag och tid, men skulle någon av er vara intresserade att komma? Mest för att ställa upp för mig så jag kan köra igenom passet med folk istället för helt ensam. Blir lättare då! Det är helt gratis också såklart, plus att ni får träning och har kul så det är ju inte bara för min skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen