lägenhetsbekymmer

publicerat i Vardagsliv
Vi var och tittade på en lägenhet förut.
Jag blev helt såld och vill flytta direkt, medan Oskar är lite mer skeptisk och vill ha en topprenoverad lägenhet. Jag tror det är mycket svårt att hitta en sådan hyresrätt till bra pris, då får vi leta i en evighet och så mycket tid tycker inte jag att vi har. Jag säger till Oskar att man får nog stå ut med att badrum och kök inte är nyrenoverat, och det skulle iallafall jag klara av, bara lägenheten känns rätt.
 
Denna lägenhet vi tittade på idag var jättefin. Ljus, bra rum och fint kök. Dessvärre var badrummet i fult brunt kakel, men vad gör det? Badrummet är ju inget sällskapsrum som man visar upp för folk ändå. Huvudsaken är väl att det är fungerande kan jag tycka.
 
Jag vill flytta nuuuu! Leon behöver eget rum. Han behöver lära sig att sova ensam och alla hans leksaker måste ta vägen nånstans. Jag blir galen alltså...
 
 
Här var vi iallafall på väg till den fina lägenheten. Leon älskar att sitta på axlarna!

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Åh :( hoppas ni hittar en lägenhet som faller båda i smak snart! .:)

Svar: ja, det hoppas jag med. Innerligt! =)
Daniella Goretti

2012-07-11 @ 14:40:44
URL: http://jessiplusett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen