hemma igen

publicerat i Vardagsliv
Fy vad jag har sovit illa inatt! Det må vara mysigt att ligga i den lilla "hytten" i campingvagnen, men madrassen man låg på var typ 5 cm tunn så det var hårt som fasen.
Vi kom dit igår på dagen och det var inte speciellt bra väder så vi satt mest inne, men det var mysigt ändå. En liten promenad tog vi runt området och sen grillade vi.
 
Nu är vi iallafall hemma igen efter en dag ute i Herstaberg. Vi har målat stolarna och lite sådär. Det är andra gången vi målar med grundfärg nu. Jag tror inte vi behöver måla det en gång till innan den riktiga färgen kommer på.
 
Vi åkte till samma ställe i förrgår som vi köpte stolarna på för att kolla efter ett runt träbord men fann inte något. Däremot hittade vi två pinnstolar till. De var ännu finare än de vi köpte men tyvärr var det ju bara två stycken. Men vi köpte dem ändå. 5 kronor styck. Blir skrattfärdig så biligt det är! Dessa nya stolar vi köpte är en aning nättare och så än de första. Dessa ska vi måla i en annan färg, så vi får se ifall de får stå i köket tillsammans med de andra eller om vi hittar ett annat ställe att ha dem på. Men fint, det kommer det bli! Åååh, är så nöjd redan nu!
 
 
Jag vettefan vad det är för fel när vissa bilder blir uppochner, för de är ju rätt vända i telefonen? Skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Linn

Var köpte ni dom då?

Svar: säger jag inte!! nä skoja. på prio1. halva priset på allt också!
Daniella Goretti

2012-07-15 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen