sova, vad är det?

publicerat i Vardagsliv

Usch, natten har varit jättejobbig! Leon sov ju i två timmar på banken igår från fem till sju och så länge sover han aldrig på eftermiddagen/kvällen. Kanske var därför han sov så konstigt inatt? Vi har Görans röst att tacka för att Leon sov hela bankmötet (på både gott och ont nu då). Tack Göran för den sövande rösten!

Jag ljuger inte om jag säger att jag stoppat in nappen ca 30 gånger. Om inte mer! För varje gång jag stoppade in nappen så sov han i 2-4 minuter och sen tog han ut den själv och så pågick det under flera timmar mellan 01-05 eller nåt. Till slut fick han sova bredvid mig och då sov vi kanske en timma. Kvart över sex gick vi upp och vi brukar inte gå upp förrän kanske halv åtta annars.

Nu sover han så jag ska nog också krypa ner och sova någon timme.


Kommentarer
Postat av: RebeccaTegnér

Gud vad jag känner igen det där hehe, han var lika dan ett tag sov oregelbundet men nu har han sina rutiner och dem funkar skit bra. Jag har lite mera tur viggo somnar vid 10 och vaknar vi 10 morgonen där på får mjölkersättning 180 ml vid sex typ

2012-01-10 @ 08:22:16
URL: http://tegner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen