soppa

publicerat i Vardagsliv

Igår blev det premiär för min del att laga soppa. Hade i potatis, korv och broccoli. Eftersom vi inte är några grönsaksätare så var det bara broccoli vi hade hemma. Det är gott!

Jag fick typ 5 kokböcker av olika slag i julklapp, så jag tror det är en liten hint om att vi ska börja laga mera mat här hemma.
Med tanke på att Leon behöver 2 stora mål mat senare så är det nog bra att börja lära sig laga mer än pannkakor, makaroner och fiskpinnar och sånt skit.

Här har vi iallafall den goda soppan. Oskar sa att det var det godaste jag gjort hittills.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte soppa med saker i ser så gott ut på bild sådär, men ofta är det riktigt smaskens :D Ni kan få bjuda mig och Robban på middag någon helg så kan du öva dina moves i köket :D

2012-01-04 @ 11:57:14
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

7 veckor ifrån födsel på leon alltså vecka, hmm 32-33 typ någonstans där ?

2012-01-04 @ 15:03:36
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen