skönt att träna

publicerat i Träning
Äntligen får jag uppdatera träningskategorin lite!!! Jag har tränat Medel på Johan Oddmans pass ikväll, och det var superduperkul! Varför tränar jag inte ofta??! Ställer mig ju alltid den frågan precis efter jag tränat för det är då man är så glad att man tog sig tid och lust att gå.

Idag har vi chippat och vaccinerat valparna också. Malte tjöt som en gris och Stina är ju kvinna så hon var tåligare och pep bara till lite. Chip-kanylen är ju jättetjock! Förstår att det gör ont på stackarna! Stina är ju kvar för försäljning ifall det är någon som är intresserad. Vi tänkte ta bort den gamla annonsen nu och lägga upp en ny så den hamnar högst upp igen.

Kommentarer
Postat av: jane

Sätt ut en Annons i NT-ÖD med foto. Det kostar inte mycket.

2012-01-19 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen