min önskelista

publicerat i Vardagsliv
• SKRIVARE




• DIGITALKAMERA

Det spelar inte så mycket roll vilket märke, bara kameran är bra! Oskar har jättebra koll på vad man ska titta efter och vad som är bra och dåligt med olika kameror, och han vet även vilken jag har tittat på (Mediamarkt). Den fanns på deras topplista, och den var svart som denna här nedan.



BIKINI från H&M
Balconette-bh stl 80C, 149:- och hipsters stl 40, 99:- i svart.



Det här är ju som sagt en önskelista, så jag kräver inte och speciellt så förväntar jag mig inte att jag ska få allt på listan!
Det är ju två dyra saker som jag förstår att ni inte har råd med. Men ifall ni vill göra mig glad och iallafall köpa en dyr sak så skulle jag föreslå att hela släkten delar så blir det ju bara ett par hundra var att lägga.

bilder från netonnet.se och hm.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen