lån

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag betalat av nästan hela mitt privatlån. Har 800 kr kvar att betala på det men det kommer dras nu i slutet av månaden så då är jag av med det. Jag har ett litet lån kvar och det är på min dator som jag köpte. Det lånet har jag 4000 kvar att betala så bara vi får stina såld så är jag av med alla mina lån! Förutom bolånet då.

Jag har faktiskt unnat mig ett par shorts som jag ska sprätta omkring i i Thailand. Och i vår och sommar också då men först och främst Thailand. De är från Gina och de kostade bara 149 kr. Jag tycker det var ett överkomligt pris. Annars kostar ju shorts runt 249-299:- om inte mer.

Fick för mig att baka scones så det gjorde jag. Nu känner jag mig som en stor och svullen scones för att jag råkade äta för många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen